Image Hosted by FileHive.com
By: alfahanum md yunus

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  [16]  >  >>]    [Archive]
Saturday, 22-Mar-2008 07:00 Email | Share | | Bookmark
Berkelah Di Kalaklah

 
 
 
View all 5 photos...
Hari ni kami pergi berkelah di tepi Sungai Nile,Kalaklah nama tempat tu. Boleh lah kalau nak mengisi masa lapang hujung minggu. Seronok juga kalau pergi ramai2. Anak2 lelaki remaja main bola sepak dgn budak2 Sudan yg ada kat sana. Bapak2 pun join sekali ada yg sampai terseliuh , maklumlah dah lama tak sepak bola. Anak2 perempuan dan anak2 kecil main air kat tepi sungai. Ibu2 ape lagi...bersantai la sambil memerhati anak2. Setiap keluarga bawa makanan jadi kat sana kami makan lah sama2 macam2 ada.... Kami bakar ayam, daging dan ikan juga kat sana.


[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  [16]  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net